стаття 20 із 22
2
Лютий 2019року
комплектуємо методичний кабінет
лінгвістична казка

Лінгвістична казка на уроці української мови

Діти не люблять вчити напам’ять правила з підручника. Та чи важливо, щоб вони їх знали назубок, коли практично застосувати не можуть? Використайте літературний методичний прийом, коли абстрактні прийменники, «які служать для зв’язку слів у реченні», стануть персонажами детективної історії

Галина Джемула , дитяча поетеса, Київ

Під час планування уроків української мови важливо продумати їх так, щоб навчання не зводилося лише до слухання пояснення вчителя, виконання вправ з підручника і вивчення правил. Аби діти полюбили ці уроки, їх слід урізноманітнювати лінгвістичними казками, які .діти готові слухати, переповідати та обговорювати. Їх захоплює динамічний сюжет, вони з цікавістю й захватом стежать за діями персонажів і розвитком подій. Нові лінгвістичні поняття й терміни, введені в сюжет казок, стають для дітей доступними й зрозумілими. Запросіть дітей розслідувати детективну історію

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Мовно-літературний проект: ідеї для вчителів
№ 2, 2019
Додатки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 02/2019