стаття 7 із 19
3
Березень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
опановуємо письмо

Страшне письмо, або Що треба розказати батькам, діти яких вчаться писати

Чи не кожен дорослий знає, як це — переписувати рядок значків чи абзац, а то й сторінку тексту. І не просто вдруге, а інколи і втретє, і вчетверте. Утім, чергове покоління дорослих, змучених у свій час паличками і гачечками, потрапляє у таке саме зачароване коло зі своїми дітьми. А особливо, коли треба «швидко навчитися писати, бо за півроку в школу». Слід поговорити з батьками майбутніх першокласників про письмо — чому дітям складно його опанувати і що можна зробити для того, аби полегшити цей процес

Тетяна Гурковська , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ

Дізнайтеся зі статті, які нюанси варто врахувати під час навчання дитини письма, зокрема, як розвивати дрібну моторику рук дитини, чи потрібно пояснювати дитині, навіщо вона пише галочки та палички, як правильно розміщувати елементи-зразки на аркуші тощо.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Працівники психологічної служби в команді психолого-педагогічного супроводу: хто і що робить
№ 3, 2019
Зустріч з батьками майбутніх першокласників у форматі творчої студії