взаємодіємо зі спеціалістами
психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання
Працівники психологічної служби в команді психолого-педагогічного супроводу: хто і що робить
Однією з умов ефективності інклюзивного навчання є здійснення психолого-педагогічного супроводу. Супровід дитини з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання здійснює команда фахівців. Її склад визначають з огляду на освітні потреби цієї дитини. Вагомою складовою психолого-педагогічного супроводу є соціально-психологічний супровід дитини з ООП
Успішність психологічного супроводу інклюзивного навчання залежить від злагодженої роботи працівників психологічної служби закладу, в якій кожен фахівець виконує саме ті функціональні обов’язки, що знаходяться у його компетенції. Тож що роблять працівники психологічної служби і як розподілені їхні обов’язки?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ