стаття 13 із 21
6
Червень 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами
робота з обдарованими дітьми

Здібності та обдарування у дітей: три відповіді на ключові запитання

Лідія Чорна , старший науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психологіїї НАПН, завідувач лабораторії психології малих груп та міжгрупових відносин, канд. психол. наук
Акценти для завуча
  1. Формування класів «за здібностями» учнів
  2. Підходи до роботи з високообдарованими учнями
  3. Світові практики навчання обдарованих учнів

Кожна дитина від природи обдарована художньо, інтелектуально, моторно тощо. Батькам, педагогам, практичним психологам треба лише розкрити її потенціал. Розмірковуємо про те, чи слід деференціювати дітей у школі «за здібностями», які українські реалії навчання обдарованих і який світовий досвід роботи з ними.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Ігрова технологія: десять дидактичних прийомів
№ 6, 2020
Розвиваємо адаптаційні ресурси дитини