взаємодіємо зі спеціалістами
робота з обдарованими дітьми
Здібності та обдарування у дітей: три відповіді на ключові запитання
Акценти для завуча
- Формування класів «за здібностями» учнів
- Підходи до роботи з високообдарованими учнями
- Світові практики навчання обдарованих учнів
Кожна дитина від природи обдарована художньо, інтелектуально, моторно тощо. Батькам, педагогам, практичним психологам треба лише розкрити її потенціал. Розмірковуємо про те, чи слід деференціювати дітей у школі «за здібностями», які українські реалії навчання обдарованих і який світовий досвід роботи з ними.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ