стаття 14 із 21
6
Червень 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами

Розвиваємо адаптаційні ресурси дитини

Ольга Кляпець , психолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
ДІЗНАЙТЕСЯ
  1. Як відбувається адаптаційний процес
  2. Що перешкоджає розвинути адаптаційний потенціал
  3. Які напрями роботи з дитиною варто передбачити
  4. Чому важливо залучати до співпраці сім’ю дитини

Недостатня адаптованість дітей до школи та колективу й переважання стресорів над адаптаційними можливостями знижує ефективність навчання і спричиняє різноманітні нервово-психічні захворювання. Тому одне із найважливіших завдань учителя та практичного психолога — поліпшити адаптацію дітей до шкільних умов.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Здібності та обдарування у дітей: три відповіді на ключові запитання
№ 6, 2020
Як підготувати дитину до школи: готові відповіді на запитання турботливих батьків