стаття 4 із 18
1
Січень 2019року
формуємо професійні компетенції
формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання: змінюємо підходи для повсякчас позитивної оцінки

Кожен педагог усвідомлює розмаїтість учнівської спільноти. Хтось уміє читати чи не з пелюшок і пише чудові есе, хтось ходить на соробан і йому на математиці так легко, що аж нудно, а хтось гарно малює і щасливий у цьому. То як же їх усіх, таких різних, оцінювати за однією шкалою? Забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня, похвалити, підтримати, підбадьорити можна за допомогою формувального оцінювання. Його принципи слід застосовувати насамперед у роботі з учнями початкових класів, а також учнями з особливими освітніми потребами

Оксана Федоренко , старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук

Оцінювання навчальних досягнень учнів — обов’язкова складова освітнього процесу. Нині він змінюється, тож, природно, слід переглядати й реалізовувати принципово нові підходи щодо оцінювання в освітній системі. Таким концептуальним підходом є формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів. Хто й коли його використовує? Які його головні умови? Які прийоми формувального оцінювання може використовувати вчитель, який працює у початкових класах та/або з учнями з особливими потребами?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
№ 1, 2019
Організація формувального оцінювання: п’ять порад для вчителя початкових класів