стаття 6 із 20
4
Квітень 2019року
комплектуємо методичний кабінет
зробіть ксерокопію

Визначаємо тип сприйняття, що домінує в дитини

Учитель називає групі дітей слово або словосполучення, а потім чотири варіанти описів до нього. Кожна дитина обирає тільки один із запропонованих варіантів, найближчий до образу чи думки, що виникли у неї в голові. Дитина має записати на аркуші паперу відповідний номер варіанта — 1, 2, 3 або 4.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Створюємо екологічні знаки: формуємо ціннісне ставлення до довкілля
№ 4, 2019
Учні — візуали, аудіали, кінестетики і дискрети: тонкощі успішної взаємодії