стаття 7 із 20
4
Квітень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
типи сприйняття

Учні — візуали, аудіали, кінестетики і дискрети: тонкощі успішної взаємодії

Олена Мойзріст , науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Дізнайтеся зі статті
  1. Хто вони — візуали, аудіали, кінестетики і дискрети
  2. Які їхні сильні й слабкі сторони
  3. Як навчати учнів, що мають різні типи сприйняття
  4. Як налагодити взаємини з ними

Залежно від способу сприйняття інформації людей поділяють на візуалів, аудіалів, кінестетиків та дискретів. Чотири типи людей — чотири способи мислення. Кожен з них кардинально відрізняється один від одного. Візуали сприймають інформацію картинками, аудіали — звуками, кінестетики — тактильними відчуттями. Люди четвертого типу — дискрети — сприймають інформацію крізь призму логіки. Їх у суспільстві найменше. Що треба знати вчителю, який навчає учнів з різними типами сприйняття?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Визначаємо тип сприйняття, що домінує в дитини
№ 4, 2019
Педагогічні «секрети» роботи з аудіалами, візуалами й кінестетиками